Гарантії

Шановний Покупець!

Вітаємо Вас з придбанням пристрою торгової марки VESTFROST, який був розроблений і виготовлений відповідно до найвищих стандартів якості, і дякуємо Вам за те, що Ви обрали саме цей пристрій.

Гарантійні зобов'язання щодо придбаного Вами пристрою - це безкоштовне усунення несправностей пристрою уповноваженими сервісними центрами VESTFROST (див. перелік уповноважених сервісних центрів) протягом гарантійного терміну, який діє протягом:

- на моделі холодильників RF 373 *, RF 383 *, CNF 186 *, CNF 201 * - 60 місяців, з дати продажу;

- на інші моделі холодильної та морозильної техніки - 36 місяців, з дати продажу;

- на кондиціонери - 24 місяці, з дати продажу;

- Інша побутова техніка - 12 місяців, з дати продажу.

Гарантійні зобов'язання поширюються тільки на пристрої, які використовуються за призначенням виключно в побутових цілях (домашніх умовах), відповідно до інструкції по експлуатації. Гарантійні зобов'язання виконуються тільки при пред'явленні правильно оформленого гарантійного талону, а також документа, який підтверджує факт покупки пристрою (касовий чек, товарний чек разом з корінцем прибуткового касового ордера, видаткова або податкова накладна тощо).

Гарантійний талон заповнюється на момент продажу і повинен містити таку інформацію: модель і серійний номер пристрою, дату продажу, назва і печатка торговельної організації і, після встановлення і підключення пристрою (якщо він потребує спеціальної встановлення і підключення) - відомості про встановлення.

Гарантійні зобов'язання не виконуються в разі:

  • відсутність правильно оформленого гарантійного талона;
  • виявлення виправлень в заповненні гарантійного талона;
  • відсутність касового чека, видаткової, або податкової накладної;
    невідповідність інформації в касовому чеку, або видаткової, або податкової накладної до відомостей в гарантійному талоні;
  • неможливості ідентифікувати пристрій;
  • порушення споживачем правил користування, транспортування, підключення і зберігання пристрою;
  • потрапляння всередину пристрою сторонніх предметів, рідини, домашніх тварин, комах або гризунів;
  • виявлення факту втручання в конструкцію виробу осіб, які не мають на це відповідного дозволу виробника;
  • виявлення пошкоджень пристрою, викликаних нестабільністю електромережі, газопроводу, мережі водопостачання та каналізації, норми функціонування яких не відповідають встановленим українським стандартам;
  • істотним негативним впливом навколишнього середовища (блискавка, пожежа, повінь), що не піддаються контролю з боку виробника, а також недбалим користуванням пристрем;
  • якщо висунуті споживачем претензії щодо функціональних характеристик приладу є необґрунтованими, оскільки наявні функціональні характеристики відповідають тим, які заявлені заводом-виробником;
  • якщо споживач вимагає внести зміни в конструкцію пристрою з метою його пристосування до місцевих умов, які відрізняються від тих, які діють в країні, для якої цей пристрій було розроблено, виготовлено та / або сертифіковане;
  • якщо споживач висуває вимоги до частин пристроїв, які з часом зношуються, а також до деталей пристрою, які легко б'ються: скло, пластмаса, лампи тощо;
  • якщо споживач висуває вимоги на такі види робіт, які він відповідно до інструкції по експлуатації може виконувати самостійно, наприклад: звичайний догляд за приладами, тощо;
  • виявлення хімічних, механічних і термічних ушкоджень на пристрої або його частинах.
  • Вимоги, які споживач може висунути до продавця або виробника приладу, визначаються чинним законодавством України.
  • Права, які надані споживачеві згідно зі статтею 8 Закону України "Про захист прав споживачів", при виявленні істотних недоліків виконуються тільки в разі підтвердження цих недоліків уповноваженими сервісними центрами VESTFROST.

Важливо!

Всі пристрої повинні бути обов'язково заземлені. Незаземлені пристроі є потенційно небезпечними.
Виробник не несе відповідальність за шкоду, заподіяну здоров'ю та майну споживача, якщо вона викликана недотриманням норм встановлення і підключення пристрою. Помилковий виклик фахівця уповноваженого сервісного центру оплачується споживачем.

У разі несплати помилкового виклику виробник має право в подальших зверненнях споживача до уповноваженого сервісного центру не виконувати гарантійні зобов'язання, зазначені в цьому гарантійному талоні.

Помилковим є виклик, коли споживач вважає пристрій несправним в той час, коли йде мова про заходи, які споживач може виконати самостійно і про що зазначено в інструкції по експлуатації, наприклад: перевірка наявності напруги в мережі, подача води в прилад, прочищення стоку води, тощо.

Транспортні витрати, послуги з підключення, встановлення та запуску пристрою оплачуються споживачем, якщо інше не передбачено умовами продажу пристрою торгової організації. Для установки і підключення придбаної побутової техніки Ви можете скористатися послугами фахівців найближчого уповноваженого сервісного центру. Ви можете також скористатися послугами продавця або будь-яких інших кваліфікованих фахівців. Однак виробник і торгова організація не несе гарантійних зобов'язань і відповідальності в тому випадку, якщо пристрій вийшов з ладу або було завдано збиткив через неправильне установлення і підключення до мережі. Заповнення розділу "Відомості про встановлення" є обов'язковим і дозволить визначити винуватця у випадку виходу пристрою з ладу або заподіяння іншої шкоди.

Термін служби великої побутової техніки (холодильників, морозильних камер, пральних машин, водонагрівачів, кухонних плит) становить 10 років.
Виробник гарантує можливість використання пристрою за призначенням протягом терміну служби за умови проведення, в разі необхідності, післягарантійного технічного обслуговування або ремонту за рахунок споживача.

Відлік терміну служби пристрою припиняється в таких випадках:

  • внесення в конструкції пристрою змін та здійснення доробок, а також використання вузлів, деталей, комплектуючих виробів, не передбачених нормативними документами;
  • використання пристрою не за призначенням;
  • пошкодження пристрою споживачем;
  • порушення споживачем правил експлуатації пристрою.